Sunday, February 10, 2008

Oh mind kyll


Enne kui oma seikluste juurde lahen, annan teile ylevaate Regina seiklustest. Kupeldasin nadalavahetuseks oma abikaasa haiglasse. Mingi hetk sain aru et see oli tegelikult vale samm. Mu armas mees otsustas mulle iga poole tunni tagant helistada ja nou kysida mis nyyd- reginal on koht tyhi , mis ma talle syya anda tohin ( kuna regina immun systeem on nork, on ta hasti rangel bakteri vabal dieedil - praktiliselt kuiv toit .). Regina nutab, kuidas ma ta maha rahustan? Regina ei taha lugeda raamatut, mis ma nyyd tegema pean. Regina nouab emmet, mis ma talle ytlema pean. Mul oli maks yle kopsu hypanud selleks hetkeks ja ytlesin siis oma armsale mehele nii armsalt kui voimalik- Nyyd avab mommy pudeli veini ja paluks teda mitte enam segada... hehe.. ja ega enam ei segatud kyll.
Regina on hetkel raske kohu haigusega kimpus. tal on nimelt C diff. See on tanu koikidele antibiootikumitele mis ta saanud on. See poletik on tal soolestikus ja tekitab hulllllllu kohulahtisust. Nyyd on ta uutel rohtudel ja loodetavasti homseks on koik korras:)

Tegelikult on CHLA haigla elu taitsa huvitav. Kui all, esimese korruse lobby's istuda , siis naed paeva jooksul vahemalt paari kuulsust. Kyyl oma lastege, kyll haiglast mingit lugu kirjutamas. Ja koik on vaga normaalne. Keegi ei poora neile tahelepanu. Keegi ei jookse fotoaparaatidega taga, keegi ei noua autogramme... Kuuled ainult sosistamist- shshs, Kas tead et tema mangig CSI labori tootajana? Oh, Aga tema on ju Extra Dana jne. Hasti paljud kuulsused kaivad verd haiglas annetamas, ja selleks puhuks on nad ka oma filmi kaamerad kaasa votnud... Tore tegelikult :) Kes Usas elavad ja Orange county housewifes vaatavad, teavad Jo'd ja tema boyfriendy Slade Smileyt. Paar nadalat tagasi tegin double take'i meie haigla vahi korrusel. slade ja ta poeg on ka nyyd sellel koledal korrusel patsientideks. Loodan et mis iganes Slade pojal viga on, pole eriti hull ja paasevad haiglast varsti koju.
http://sladesmiley.com/gallery.htm

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Hei!
Mulle meeldivad Regina värvilised sääresoojendajad :)

Diana, kui 24/7 helpline kirjeldus on nii eluline! Aga ma võin kihla vedada, kui seda helpline'i Nickil käepärast poleks olnud, oleks ta kindlasti suurepäraselt toime tulnud!

Aga on äärmiselt tore, et Regina juhutmist on saanud IME! Alles me ju elasime teadmises: arstid ei anna mingit lootust! Ja siin ta nüüd on! Ja see on IME!

6:53 AM  

Post a Comment

<< Home