Saturday, December 17, 2005

Kokkuvote meie Memphise reisist.

Jah, puhkus sai labi ja me oleme tagasi kodus. Gabriel veetis terve nadala meie heade tuttavate juures. Ema ja isa on molemad Iraanist parit ja on minust 5 aastat vanemad. Neil on kaks poega- 6 ja 4. Nyyd pean ma vist elu lopuni nende lapsi babysittima ja seda tasuta. irv. Mul poleks midagi selle vastu. Ema Parisa vabatahtlikult noustus Gabrieli oma majja votma selleks kuueks paevaks ja ei votnud mult sentigi vastu. Kuna on Jouluaeg, laksin kahku ta lemmikpoodi ja hankisin 200 dollarilise kinkekaardi( TJ Max). Mainisin talle alguses et ma ei lase tal tasuta Gabrieli eest vaadata, ta ise tootab LA's naitlejana ja vottis aja maha selleks et mind aidata. :):)

ANyway, Memphis on ikka sama koha peal, inimesed samad, elustiil sama. Mis sest et ma elasin seal pool aastat- ikka ja alati tagasi minnes saan ma kultuurishoki. Olen selle lobusa ja mugava CA lifestyliga nii ara harjunud, et Memphis kohe paneb mind sona otseses mottes nutma ja kaalus juurde votma. Mis teha- mu aju on selle Southern hospitalitiga ara harjunud. Salatit me memphises ei soo ja vett ei joo. BBQ ja Pepsi - viimase peal. irv. Tegelikult kah. Vee asemel juuakse seal koike muud.

Nyyd aga asja juurde. Regina aju on igasugu ramsust puhas. yeah!!!! Ta on maailma tublim tydruk. Tavaliselt teevad kuue aatased MRIsid tuimestuse all, KUID kuna reginal oli koha ja ma olin ta tuimestuse parast mures, noustusid arstid ja oed MRI ilma tegema. Regina jai MRI laual kohe magama ja ei liigutanud oma ilusat pead millimeetrit kah. MRI kestis 45 minutit. Sama lugu toimus jargmisel paeval. MRI selgroole toimus ka ilma tuimestuseta ja regina ei liigutanud ka seekord ennast. Koik ta scannid olid sulaselged:)

KUID MRI ei peta. Hetkel peab REgina olema kolmenadalasel antibiootikumide kuuril kuna MRI naitas et tal on Sinus infection ( ei oskagi tolkida- Poskkoopa poletik??) Nyyd siis votame jargmised kolm nadalat Amoxicillinit kolm korda paevas. :)
Kuna St Jude maksab koik meie eest kinni otsustasime neid vaheke ara kasutada. Viisin ta seal ka hambaarsti juurde kuna ta igemed on punased. Tuleb valja et hetkel on Reginal 5 lahtist hammast. :( Ja uued juba ennast varsti valja pressimas.

Samuti kaisime Endocrine clinicus- kilpnaarme tegevust, kasvu, luu iga , diabeeti( sp) etc. Yldiselt- kilpnaare tegutseb taitsa hasti. Hetkel pole ta veel buberteeti minemas, rohud tootavad hasti ja ei lase tal enneaegselt yles kasvada. KUID on vaike mure ta kasvu parast. Kolme kuu jooksul on ta ainult millimeetri kasvanud ja see pole just koige parem naitaja. Kaalus on ta kaks kilo juure votnud, kuid mis on oluline on ta kasv. Kui ta ka jargneva kolme kuu jooksul ei kasva peame talle kasvuhormoone systima hakkama. Kiiritus kahjustas ta selgroogu kyllaltki palju ja tanu sellele ei taha selgroog mitte kohe kasvada. Iga paevased kasvuhormooni systid( kusagil 6 aatat jutti , iga paev), aitavad koik normi ajada. Aga sellest lahemalt kolme kuu parast. Nyyd poidlad pihku, ja loodame et jarneva 3 kuu jooksul kasvad ta vahemalt poolteist cm.


JA KOIGE TAHTSAM UUDIS. Nickil on Eesti viisa olemas( thanks M &K) ja Regian pass peaks saabuma homme ohtul. WOHOOOOO! Mu narvid on kyll eluks ajaks rikutud kuid jalle olen kogemuse vorra rikkam. irv.

Diana, REgina ja Gabriel soidavad Eestisse 20ndal detsembril. Eestisse jouame dets, 21 kusagil 4.40 paiku.. Nickst veel ei tea. Ta yritab hetkel pileteid broneerida. Ta arvad et soidab koigepealt Rootsi, sealt votab mingi laeva Eestisse, ja ta peaks joudma 22se hommikul siis mingisse sadamasse. irv. No ja kes peab ta sadamast yles korjama??? DIANA ja lapsed. Mul pole orna aimugi kus sadam asub. Aga nuh, kyll ma yles leian.....;) Nyyd loodan vaid et AVIS leiab mulle automaat kaigukastiga auto. irv. Broneeringu tegin ara, kuid pole orna aimugi mis mulle antakse. Loodan ka seda et mahutab 3 kohvrit, 2 last ja kaks taiskasvanut ja on alla 1300 dollari (21dets, kuni 07 jaanuar).

Kui keegi tahab minuga/meiega eestis olles kokku saada siis emailige
dianamailca@hotmail.com ja andke endast teada voi roomake labi lume Setomaale.
Mainin ka selle ara et Dets 28 on meie seitsmes pulmaastapaev. ;)

Nyyd aga ilusat hommikut/ood. Pean veel pakkima ja koristama.

Homme veel vaja kahel joulupeol ara kaija, syya , juua ja loota et Regina Pass jouab ilusasti kohale. :)

Elu on ilus

Diana

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ohh kui hea kuulda! Mul polnud mitu päeva netti ka siin metsa sees ja jummala närveldasin, et mis saab kas saaab ja kuis saab. Loodame, et see Regina pass ka jõuab ja 21 oleme teil nigu kopsti lennujaamas vastas :-))) JA kui tarvis leiame ka sadama üles...

Terv,M

6:46 AM  
Blogger Queen D said...

Hei. Hetkel pole meil ikkagi veel REgina passi kaes. Tuleb valja et USPS ei korjanud seda posti majast reedel yles. Kui nad seda tana kella yhe ajal teevad jouab pass siia umbes kell 12 homme hommikul. Kuid meie lend on juba 1.20. ma olen vahemalt 30 telefoni konet tana teinud, kuid kuna Unatied states postal service pole passi veel yles korjanud ei osata seda kuidagi trackida. Poidlad pihku palun.

11:36 AM  

Post a Comment

<< Home