Thursday, August 02, 2007

MRI !!!!

vabandan et pole tykk aega midagi kirjutanud. Mu laptop on rivist valjas, ja Nicki oma ei viitsi kasutada.. Olen omaga ara harjunud.
Koigepealt tahan tanada teid koiki vaga roomsate kaartide ja kirjade eest :) Eesti kaardid on hoopis kuidagi sydamlikumad ja soojemad kui siinsed. Ja yllataval kombel pole me kahte yhsesuguse pildiga kaarti veel saanud ( kokku oleme eestist saanud kusagil 70 kaarti ). TANAN TEID KOIKKI!!! Ma toesti vabandan teie ees, kuna ma ei suuda koikidele kirjadele vastata. TANUD!!!!!

Nyyd siis heade uudiste juurde.:) Kuigi meil pole nii oleda Official MRI reporti veel kaes, on meil un official report olemas. REGINA KASVAJAD ON VAHEKE TAANDUNUD. MAAILMA PARIMAD UUDISED HETKEL!!!!
ma ei oska teile protsentides oelda kui palju, kuid arstid on taitsa rahul tulemustega. Peale teisipaeva on mul teile rohkem infot anda, kuna teisipaeval toimub Neuro/onco osakonnas suur koosolek, kus arutatakse Regina aju uuringute tulemusi, vorreldakse eelmiste uuringutega ja siis antakse mulle parem ylevaade mis toimumas, mis taandunud, ja kui stabiilne hetkel olukord on :)

Tana on Neljapaeva ohtu. Homme, Reedel soidame me nadalavahetuseks koju. Tagasi Los Angelesse tuleme me Esmaspaeva varahommikul et alustada uut Chemo roundi. Nii et wohooooo!!! Lets celebrate:))

Kuna haigla teeb koos tood McDonaldsiga siin, siis haiglas on paris suur Mc Donaldsi putka.( jah taitsa kohe sees). KUigi ma pole McDonaldsi austaja, austan ma nende jaatist, McFlurrisid, ja kaneeli saiakesi, Jogurtit puuviljadega, kohvitooteid ja ouna pahkli salatit... Tana oli narv nii pysti et veetsin paar tundi McDonaldis magusat alla ajades. Nyyd on nii halb olla kuna suhkru tase veres vaga korge. VUIH>>>>>

Nyyd aga motelge jalle ilusaid ja roosilisi motteid!!!! Tegevuste rohke nadal varsti ees :)
Regina ja CO.

6 Comments:

Blogger Gea said...

Tõesti head uudised! Pöidlad on jätkuvalt pihku surutud, kõvasti-kõvasti!

11:37 PM  
Blogger Segasumma Saara said...

Wohoooo!!!! See on ikkagi väga hea uudis ju. Hoidsin teile kõvasti pöialt.

12:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

küll on head uudised :D
tänane öö oli kohe väga-väga pikk, hommik kohe ei tahtnud lähemale nihkuda (et saaks arvutisse tulla uudiseid lugema). Tore!!!
Olge edasi sama tublid!
Sille

1:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

tere
sattusin just lugema eesti lehte ja leidsin Regina loo. oma sydamepohjast soovin teie perele koike head ja ainult haid uudiseid tulevikuks. olen ise nursing student ja tootan monemarrow osakonnas bostonis ja tean kui raske on naha haigeid inimesi ja mida chemo ravi kaasa toob. eelkoige kui tegu oma lapsega. loodan et modern medicine leiab mingi lahenduse.
koike koige paremat soovides teie perele ja Reginale,
merit

2:40 PM  
Blogger Mannu said...

McFlurry`d on KÕIGE PAREMAD üldse!!!! :D

Teie seiklustele elan ma aga tulihingeliselt kaasa.
PÄIKEST! ;)

6:11 AM  

Post a Comment

<< Home